10/04/2007 Societat
Palamós ha estat el vuitè municipi més votat en l'apartat de promoció turística dels Premios Nacionales al Turismo que organitza el canal temàtic CTT. El lliurament dels premis es farà aquest pròxim dissabte en un acte que se celebrarà a Madrid.El regidor de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, Joan Mármol, explicava avui que fins que no viatgin a la capital de l'Estat no sabran si hi ha premi o no.
CITA JOAN MÁRMOL
No obstant, l'estat de les votacions es pot comprovar a través del lloc web de Canal CTT. Segons això, l'apartat de promoció turística l'encapçala Lorca amb més de 19 mil vots. Palamós és vuitè amb poc més de 2900. Tot i que el període per votar acabava aquest cap de setmana, avui encara es podia fer.
El Canal Temático Turismo emet a través de les plataformes Via Satélite i Digital Plus i convoca per primera vegada els Premios Nacionales al Turismo. Palamós i Puigcerdà representen Catalunya en l'apartat de promoció turística.
Joan Mármol
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...