03/04/2007 Obres i Urbanisme
El Ple ordinari de l’Ajuntament de Palamós, que es farà el pròxim dia 10, inclourà en el seu ordre del dia l’aprovació provisional del Pla d’Ordenació Urbana Municipal. L'informe del Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat avala finalment el polígon industrial de La Pietat. La Comissió Informativa d’Urbanisme va informar ahir favorablement el dictamen, amb el vot favorable del PSC, el PP i Ciutadans de Palamós, i l’abstenció del grup de Convergència i Unió. L’Entesa i Esquerra Republicana s’hi van pronunciar en contra. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, espera ara tenir majoria suficient en el Ple del pròxim dia 10 d'abril per tal de tirar endavant la proposta. Un dels entrebancs que hi havia per desencallar aquest tema, segons Ferrés, era que arribés l'informe del Departament de Medi Ambient i Habitatge. Aquest informe, que fa uns mesos qüestionava posar el nou polígon industrial a La Pietat, ara li dóna el vist-i-plau a canvi de l'adopció d'unes mesures correctores ambientals. Teresa Ferrés explica què diu l'informe.
CITA TERESA FERRÉS 1
Ferrés diu que no hi ha hagut tacticisme polític per retardar fins a última hora l'aprovació provisional del POUM.
CITA TERESA FERRÉS 2
Si el nou planejament urbanístic de Palamós s'aprova en el ple de dimarts vinent, el document passarà a mans de la Generalitat que haurà de fer el dictamen definitiu. L'equip de govern espera que el POUM pugui estar vigent la tardor d'aquest any.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats per la Festa Major, el proper cap de...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir del teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...