29/03/2007 Societat
Tres anys i mig després d’haver-se iniciat els tràmits, finalment el Ministeri de Medi Ambient ha concedit l’autorització per instal•lar la seu d’Estació Nàutica a la platja d’Es Monestrí, a Sant Antoni. Els responsables d’aquesta marca turística s’han marcat uns dies de termini per estudiar el contingut del permís i prendre una decisió definitiva.Els ajuntaments de Calonge i Palamós es van reunir ahir amb els membres de la junta directiva de l'entitat. En aquesta reunió, el Consistori calongí va comunicar que la Direcció General de Costes del Ministeri de Medi Ambient ha concedit ja l'autorització administrativa per muntar a la platja d'Es Monestrí, la seu d'Estació Nàutica Badia de Palamós, Calonge i Sant Antoni. Xavier Selis és el president de l'entitat.
CITA XAVIER SELIS 1
Els tràmits per obtenir aquesta autorització es van començar a fer l'octubre de 2003, de manera que la resposta definitiva de l'administració central ha trigat tres anys i mig a arribar. Segons Xavier Selis, l'espera ha estat llarga però ara cal reflexionar la decisió final.
CITA XAVIER SELIS 2
Els ajuntaments de Calonge i Palamós havien consensuat amb Estació Nàutica que la seu física d'aquest col·lectiu estaria a la platja d'Es Monestrí, al nucli de Sant Antoni. Fins i tot, fa un parell d'estius s'hi va posar un mòdul provisional. Davant dels entrebancs burocràtics que hi havia, però, es va valorar també l'opció de traslladar aquesta seu al port de Palamós i s'han fet gestions en aquest sentit amb Ports de la Generalitat. Fins i tot s'havia apuntat l'opció que la seu principal estigués en aquest indret i que a Es Monestrí es deixés un mòdul estacional que funcionés només a l'estiu. Caldrà veure què és el que resol finalment Estació Nàutica. L'Ajuntament de Calonge, però, no estaria disposat a saltar-se l'acord inicial i reclamaria una seu única dins del seu territori. Estació Nàutica Badia de Palamós, Calonge i Sant Antoni és una marca turística sota la qual es comercialitza allotjament hoteler combinat amb la pràctica d'activitats nàutiques.
Xavier Selis 1
Xavier Selis 2
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
30/04/2026 - Cultura La comèdia 'Mi amiga Eva', avui al Cicle Gaudí de cinema català
Últim dijous de mes i sessió de cinema a La Gorga aquest vespre, de la mà de l'Àrea municipal...
30/04/2026 - Cultura Cine Xic i concert 'Viatge a Celtilònia', el diumenge a La Gorga
Cinema infantil i concert musical, en dos actes al Teatre La Gorga, aquest diumenge que ve. Anem a...