28/03/2007 Política
Convergència i Unió considera que és una falta de respecte a la ciutadania que l’Ajuntament de Palamós només hagi celebrat un ple municipal ordinari en el que portem d’any. Segons el grup convergent, això és una mostra de la baixa intensitat de la gestió de l’equip de govern que lidera el Partit dels Socialistes de Catalunya.El portaveu municipal de la formació, Jordi Pallí, considera que l'equip de govern ha congelat la gestió del municipi durant els quatre anys de mandat. Pallí creu que la intenció de l'equip encapçalat per Teresa Ferrés és acabar el mandat amb el mínim soroll possible i que, per aquest motiu, no es convoquen plens. El portaveu de Convergència i Unió creu que això és una falta de respecte als ciutadans de Palamós.
CITA JORDI PALLÍ
En el que portem d'any, només s'ha convocat ple ordinari al mes de febrer. S'han passat per alt les convocatòries de gener i març. La pròxima sessió ordinària, probablement l'última ja del mandat, s'ha programat pel dia deu d'abril.
Jordi Pallí
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
30/04/2026 - Cultura La comèdia 'Mi amiga Eva', avui al Cicle Gaudí de cinema català
Últim dijous de mes i sessió de cinema a La Gorga aquest vespre, de la mà de l'Àrea municipal...
30/04/2026 - Cultura Cine Xic i concert 'Viatge a Celtilònia', el diumenge a La Gorga
Cinema infantil i concert musical, en dos actes al Teatre La Gorga, aquest diumenge que ve. Anem a...