02/03/2007 Esports
El Palamós Club de Futbol viatja aquest diumenge al camp del Santboià, el setè classificat del grup català de la Tercera Divisió. L'equip palamosí recupera el defensa Pitu Ventura, complert ja el partit de suspensió que li va impedir jugar contra el Prat. El Palamós afronta aquest partit amb la tranquil·litat dels tres punts aconseguits diumenge passat i que l'han consolidat en la part mitjana de la classificació. Els palamosins han visitat en set ocasions el terreny de joc del Santboià, amb un balanç de tres victòries, un empat i tres derrotes. La temporada passada, el Palamós va perdre per tres a dos. En el partit de la primera volta del campionat, jugat al Nou Estadi, els dos equips van empatar a un gol. El Santboià-Palamós d'aquest diumenge començarà a les cinc de la tarda. Ràdio Palamós hi connectarà mitja hora abans per fer-ne la transmissió.
A la Segona Regional, la Fundació Esportiva Palamós rep demà al Nou Estadi la Penya Barcelonista de Lloret de Mar. Es tracta d'un rival assequible ja que actualment és el cuer del grup. El partit començarà a les cinc de la tarda. Per la seva banda, el Sant Antoni jugarà al camp del Fornells.
Pel que fa a la resta del futbol de base, aquests són els partits que es juguen aquest cap de setmana als camps de gespa artificial de la zona esportiva Josep Massot i Sais. En futbol set, hi ha tres partits programats per al diumenge. A les deu del matí, el prebenjamí A de la Fundació rebrà el Cristinenc. Una hora després, el B s'enfrontarà a l'Atlètic Bisbalenc. A les dotze del migdia, serà el torn del prebenjamí D que jugarà també contra un dels equips del Bisbalenc.
Pel que fa al futbol onze, tenim tres partits per a demà dissabte. A les deu del matí, l'aleví B juga amb el Begur. A dos quarts de dotze, duel entre l'infantil B i l'Atlètic Bisbalenc. Tancarà la jornada el cadet B que, a partir de les tres de la tarda, s'enfrontarà al Begur.
En futbol d'empreses, demà a les cinc de la tarda, i dins del grup de veterans, Palamós-Tallers Europa.
En bàsquet, l'MC Crèdit afronta el segon compromís de la fase d'ascens a Tercera Catalana. Els palamosins juguen a la pista del Vilanova de Palafolls, un dels rivals més forts del grup. Els palamosins van començar amb bon peu la competició, la setmana passada, amb una victòria davant del Palafrugell.
D'altra banda, el sènior femení del Club Esportiu Palamós, el Catalunya Nàutic, s'enfronta demà al Lloret al Pavelló Municipal d'Esports. A continuació, el sènior femení B rebrà la visita del Club Bàsquet Sarrià de Ter. Serà a partir de dos quarts de nou. Abans d'aquests dos partits, a dos quarts de sis, el júnior femení s'enfrontarà al Salt B.
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...