L'Entesa critica el retard de la llar d'infants i la biblioteca

19/02/2007 Obres i Urbanisme


El grup municipal de l'Entesa diu que està preocupat pel retard de les obres de la llar d'infants i la biblioteca municipals. La formació opositora recorda que no s'estan complint els terminis d'execució pactats entre l'Ajuntament i l'empresa constructora. En el cas de la llar d'infants, l'Entesa denuncia que hi ha dies que pràcticament no hi treballa ningú. Com es recordarà, aquestes dues obres municipals estan sent executades per una mateixa empresa. Es tracta de la constructora gallega Imaga Proyectos y Construcciones. En el cas de la llar d'infants, el pla d'obres preveia un termini d'execució de deu mesos i l'equipament s'hauria d'haver acabat al novembre de l'any passat. Pel que fa a la biblioteca, el termini era de dotze mesos i la finalització estava fixada per a l'acabament del mes de gener. Tant en un cas com en l'altre, els dos projectes tenen encara mesos d'execució per endavant. La situació d'aquests equipaments va ser portada a l'últim ple municipal pel grup de l'Entesa. El regidor d'aquesta formació, Èrik Solés, va dir que, pel que fa a la biblioteca, el retard podia ser imputable a l'existència d'una canalització subterrània d'aigües residuals, que va obligar a modificar el projecte sobre la marxa. En el cas de la llar d'infants, però, el regidor no hi veu tanta justificació.
CITA ÈRIK SOLÉS
La regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego, va explicar com està l'obra i va acceptar fer-hi una visita conjunta amb tots els grups municipals.
CITA RAQUEL GALLEGO
La visita d'obres amb la participació dels grups polítics representats a l'Ajuntament de Palamós es farà, finalment, dilluns que ve.


Èrik Solés


Raquel Gallego



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...