09/02/2007 Societat
La temporada de creuers turístics d'aquest any al port de Palamós té ja confirmades 31 escales de vaixells, que portaran més de 22 mil passatgers. La temporada, doncs, permetrà batre nous rècords ja que el nombre d'escales creix de més d'un 70 per cent respecte a l'any passat. La temporada de creuers turístics començarà a l'abril i acabarà al novembre.A partir de l'abril, precisament, es preveu que hi hagi una mitjana de 4 o 5 escales per mes, excepte al novembre, que només n'hi haurà una. De moment, són 31 escales confirmades però la xifra es podria incrementar en 6 més. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, considera que el procés de consolidació del port de Palamós dins de les rutes de creuers turístics a la Mediterrània ja és un fet.
CITA TERESA FERRÉS 1
Paral·lelament al creixement que experimenta el volum de creuers turístics que arriben a Palamós, el port anirà millorant les seves infraestructures. En aquest sentit, jugarà un paper clau la nova terminal de passatgers. Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
Ports de la Generalitat té previst licitar aquesta obra dins d'aquest any 2007.
L'any passat, el port de Palamós va rebre un total de 18 escales de creuers, que van portar uns 12 mil viatgers. Si es compleixen les previsions, el nombre de creuers creixerà enguany per damunt del 70 per cent i el de viatgers, de gairebé un 90 per cent. La gerent de Ports de la Generalitat, Dolors Rodríguez, creu, però, que el límit d'aquest creixement encara està lluny.
CITA DOLORS RODRÍGUEZ
El primer creuer que atracarà aquest any al port de Palamós serà l'Adriana, el dia 1 d'abril. N'hi ha cinc que vindran a Palamós per primera vegada. Es tracta del Wind Surf, el Wind Star, el Wind Spirit, el Clipper Stad Amsterdam i el Thomson Celebration.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Dolors Rodríguez
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...