05/02/2007 Medi Ambient
Veïns del sector del Mas Antoniet s'han queixat de l'estat de deixadesa que, segons ells, presenta el solar on l'empresa Urbaser, encarregada de la neteja pública municipal, guarda la seva maquinària. Segons aquests veïns, les instal·lacions estan plenes de brutícia. Dins del nou contracte del servei de neteja, Urbaser està obligada a fer millores en aquest espai.El solar en qüestió està situat en un paratge que hi ha molt a prop del lloc on hi ha la fàbrica Hutchinson. En aquest espai, l'empresa encarregada de la recollida d'escombraries i la neteja viària del municipi hi ha de guardar el seu material. Segons els veïns de la zona, però, la situació s'ha anat degradant. Ara mateix, a la part del darrere del solar s'hi acumulen antics vehicles que estan en desús des de fa anys i també tots els contenidors que s'han retirat recentment del carrer per tal de substituir-los pels nous. També hi ha, segons aquests veïns, ferralla, neveres velles i les màquines escombradores hi aboquen les deixalles que van recolllint pel carrer. Josep Garcia és un dels veïns afectats.
CITA JOSEP GARCIA
Per la seva banda, el regidor de Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Emili Pérez, ha explicat avui a aquesta emissora que pròximament es farà una neteja de tot aquest espai, prèvia a les obres que s'hi han de fer.
CITA EMILI PÉREZ
L'empresa Urbaser, concessionària del servei de neteja viària i recollida d'escombraries a Palamós, està obligada per contracte a fer les obres de millora d'aquest sector. Es tractaria de fer unes instal·lacions totalment noves i de pavimentar tot el camí d'accés. L'anterior contracte que regia el servei també ho contemplava però no es va arribar a fer mai. El regidor Emili Pérez ha explicat que, mentre es tramita el projecte, s'aniran traient tots els vehicles i materials inservibles. De moment, ja s'ha demanat un informe a la Policia Local per veure si els camions vells estan donats de baixa i, per tant, si es poden portar al desballestament. Pel que fa als contenidors, se'n guardaran alguns que es podran utilitzar en èpoques de molta demanda de servei, com ara a l'estiu.
Josep Garcia
Emili Pérez
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...