01/02/2007 Esports
El Palamós Club de Futbol va poder completar amb èxit ahir els tràmits burocràtics davant de la Federació Espanyola de Futbol, i els nous fitxatges Manu i Jean Michel N'Dia estaran a disposició de l'entrenador per jugar diumenge vinent al camp del Sabadell. Aquesta passada mitjanit acabava el termini per a fer fitxatges dins del mercat d'hivern.No sembla probable, però, que Raül Agné compti ja amb tots dos jugadors. És el cas, especialment, del francès Manu. Es tracta d'un jugador de 26 anys, que ha agradat molt per la seva rapidesa i la seva tècnica però que fa temps que no juga a futbol a un nivell competitiu exigent i que, per tant, no està en bona forma per jugar. L'objectiu és que la recuperi el més aviat possible i que el cos tècnic pugui comptar amb ell. En qualsevol cas, tant Manu com N'Dia tenen ja la seva fitxa tramitada i, des d'aquest punt de vista, són ja jugadors del Palamós a tots els efectes.
Finalment, i tal i com esperava el club, el davanter del Palamós, Albert Parés, ha estat sancionat amb un partit de suspensió, després de ser expulsat diumenge passat en el decurs del partit jugat contra el Manresa. D'aquesta manera, Parés serà baixa per a l'esmentat partit de diumenge al camp del Sabadell, que es jugarà a partir de les cinc de la tarda i que podreu escoltar a través de Ràdio Palamós.
Tanquem el bloc d'esports d'avui parlant de tennis. La tennista palamosina Míriam Casellas s'ha proclamat campiona de Girona en la categoria infantil femenina. Casellas ha guanyat el títol individual, el de dobles formant parella amb Elsa Jaen, i el de dobles mixtos jugant amb Jordi Peira. Míriam Casellas juga en les files del Club Tennis Girona, amb el qual ja havia quedat campiona provincial infantil i cadet per equips. Durant l'any 2006 va ser segona del rànquing català de la seva categoria, i setzena del rànquing estatal.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...