28/01/2007 Esports
El Palamós Club de Futbol ha derrotat aquesta tarda el Manresa per dos gols a zero. Amb aquest resultat, els jugadors entrenats per Raül Agné sumen la seva primera victòria de l'any.Després d'una primera part molt fluixa, el Palamós ha encarrilat el part gràcies a un gran gol del jove Carlos López en el minut 27 de la represa. Fins aleshores, el partit havia estat dolent tant per part del Palamós com del Manresa, sense pràcticament cap ocasió de gol. L'acció de Carlos López, que havia substituït el lesionat Casagran en el minut 25 de partit, ha trencat l'empat a zero. Carlos López s'ha desfet de quatre contraris i el porter en una acció de força, tècnica i habilitat. El gol ha estat semblant al que va marcar Ronaldo a Santiago de Compostela, amb la samarreta del Barça. Albert Parés ha arrodonit el marcador a vuit minuts del final amb un altre gran gol de vaselina, i just uns minuts abans de ser expulsat, amb vermella directa, per una suposada agressió a un contrari. El Palamós, amb aquesta victòria, suma 28 punts i puja fins al vuitè lloc a la classificació de Tercera Divisió.
FITXA TÈCNICA:
PALAMÓS: Bayona, Elies, Giró, Gallardo, Pitu Ventura, Carmelo, Parés, Matamala, Casagran (Carlos López min 26), Pijoan i Tomàs Serrano (Albert Jaén min 46).
MANRESA: Moreno, Ricky (Roma min 85), Moisés, Salmerón, Farrés, Óscar, Soler, Ramón, Manolo Casto, Gallego (Toni Pérez min 75) i Pol (Ribalta min 46).
ARBITRE: Raül Calle Martínez. Targetes grogues: Matamala, Tomàs Serrano i Albert Jaen/ Farrés i Soler. ; Targeta vermella: Parés (min 87) .
GOLS: 1-0 MIN 72 Carlos López, 2-0 MIN 82 Albert Parés.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...