26/01/2007 Obres i Urbanisme
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, diu que l'equip de govern no es va precipitar amb les primeres propostes que va fer sobre el mercat setmanal i la nova comissaria de la Policia Local. Ferrés diu que en el tema del mercat, l'estudi tècnic els ha acabat donant la raó, mentre que, en el cas de la comissaria, s'ha valorat una opció que millorava l'anterior.Durant l'any passat, l'equip de govern municipal va haver d'aturar dues propostes que ja tenia damunt la taula. D'una banda, el trasllat del mercat setmanal al carrer de Santiago Bañeras i, de l'altra, la construcció de la nova seu de la Policia Local a la zona del Pedró. En tots dos casos, l'equip de govern es va trobar que no tenia el suport dels grups de l'oposició per tirar endavant aquests temes. Ara, l'executiu local ha presentat alternatives. Es tracta de l'estudi extern que recomana posar el mercat al carrer de Santiago Bañeras, però fent-hi modificacions importants, o la proposta de fer la comissaria al paratge de Ses Oliveretes, a Sant Joan. Els grups opositors majoritaris, Convergència i Unió i l'Entesa, han criticat una presumpta falta de coherència en l'equip de govern perquè, asseguren, tenia molta pressa per tirar endavant aquests projectes i, finalment, ha acabat proposant solucions a més llarg termini. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, diu que no hi havia pressa i, en el cas del mercat, afirma que l'estudi els acaba donant la raó.
CITA TERESA FERRÉS 1
En el cas de la comissaria de la Policia Local, Ferrés reconeix que la falta de suport els va obligar a buscar alternatives.
CITA TERESA FERRÉS 2
Tant Convergència i Unió com l'Entesa diuen que tant l'afer del mercat com el de la comissaria encara han de ser objecte de discussió.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...