24/01/2007 Obres i Urbanisme
El grup municipal de l'Entesa a l'Ajuntament de Palamós creu que l'equip de govern hauria de paralitzar la gestió del Pla d'Ordenació Urbana Municipal fins que passin les eleccions. L'Entesa havia defensat sempre la importància d'aprovar el document el més aviat possible però, després del retard que ha acumulat tot el procés, creu que el millor és aturar-ho. El grup considera que seria oportú esperar a veure el govern que surt dels comicis, abans de continuar endavant. Escoltem el portaveu del grup de l'Entesa, Josep Espadalé.
CITA JOSEP ESPADALÉ 1
El portaveu de l'Entesa ha explicat també quins són, al seu criteri, els motius pels quals hi ha hagut aquest retard en el tràmit del planejament urbanístic de Palamós.
CITA JOSEP ESPADALÉ 2
Les diferències amb el PSC sobre el criteri que s'havia d'aplicar en la revisió del Pla d'Ordenació Urbana de Palamós va ser un dels detonants de la sortida de l'Entesa de l'equip de govern, al novembre de 2004.
Jordi Condom 1
Jordi Condom 2
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...