17/01/2007 Societat
L'Ajuntament de Palamós convocarà un concurs públic per adjudicar l'explotació de l'aparcament situat a l'antic camp de futbol del carrer de Cervantes. El Consistori no ha decidit encara si l'aparcament serà tarifat només a l'estiu, com ja es va fer l'any passat, o si s'haurà de pagar tot l'any. Ara mateix hi ha vigent una concessió pels aparcaments de la platja, de la Planassa i de la Cooperativa, que ostenta l'empresa Romepark. L'aparcament del carrer de Cervantes, que va entrar en funcionament l'any 2004, havia estat, en un principi, gratuït. L'estiu passat, però, es va decidir passar-lo a règim tarifat durant tres mesos, per tal de garantir una rotació mínima de les seves places. Ara, l'objectiu és convocar un concurs per adjudicar la seva explotació, sense que s'hagi decidit encara si serà de pagament només a l'estiu o durant tot l'any. Antoni Bachiller és el regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós.
CITA ANTONI BACHILLER 1
Si l'aparcament del camp del carrer de Cervantes fos tarifat durant tot l'any, l'Ajuntament aplicaria bonificacions per als veïns del municipi, tal i com ja es va fer a l'estiu.
D'altra banda, l'Ajuntament de Palamós espera que els aparcaments públics del municipi apliquin abans de Setmana Santa la nova normativa que obliga a cobrar per fraccions d'hora i no per hores senceres. Antoni Bachiller.
CITA ANTONI BACHILLER 2
La Llei de Protecció del Consumidor preveu un termini màxim de vuit mesos per començar a aplicar les noves tarifes dels aparcaments.
Antoni Bachiller 1
Antoni Bachiller 2
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...