22/12/2006 Societat
Un moment del ple celebrat ahir.
El ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir a la nit el pressupost municipal de l'any 2007. El pressupost, que suma quasi 19 milions d'euros, va rebre els vots favorables dels partits que formen l'equip de govern, més el Partit Popular. Convergència i Unió es va abstenir i l'Entesa hi va votar en contra. Els dos principals partits de l'oposició van criticar el pressupost, que van catalogar de poc creïble. Tant CiU com l'Entesa es van queixar dels quasi 2 milions que es destinaran a inversions, assegurant que són molt pocs diners.El regidor de Convergència i Unió, Francesc Brull, va manifestar que es tracta d'un pressupost fet sense ambició i va lamentar que no s'hagués tingut en compte la participació dels altres grups polítics. Segons el regidor de la federació nacionalista, aquest pressupost és una còpia del de l'any passat i del de 2004. Considera, en aquest sentit, que l'equip de govern no té una línea marcada, ni objectius. Francesc Brull va criticar també el que considera una mala gestió en la recerca de recursos.
CITA FRANCESC BRULL
El portaveu de l'Entesa, Josep Espadalé, va iniciar la seva intervenció mostrant preocupació pel que qualifica de pobresa estructural del pressupost. Espadalé va ressaltar que el govern palamosí ha aprovat el pressupost amb el suport del PP, insinuant que les polítiques de l'Ajuntament s'apropen més, ara per ara, a les d'aquest partit que no pas a les de l'Entesa. El regidor ecosocialista va criticar la reducció d'inversions i va dir que aquest no ha estat un any d'ingressos, sinó de pèrdues.
CITA JOSEP ESPADALÉ
El portaveu del Partit Popular, Joan Fontanet, per la seva banda, va votar a favor del pressupost perquè el considera raonable en un any electoral.
CITA JOAN FONTANET
El regidor d'Hisenda de l'Ajuntament de Palamós, el socialista Joan Gea, va dir que entén que hi hagi discrepàncies, però va defensar el pressupost presentat.
CITA JOAN GEA
Gràcies als vots d'Esquerra Republicana, PSC, Ciutadans de Palamós i el Partit Popular, l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir el pressupost municipal de 2007.
Francesc Brull
Josep Espadalé
Joan Fontanet
Joan Gea
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...