22/12/2006 Esports
Avui ha finalitzat la 31ª edició de la regata Internacional de vela Christmas Race, amb gran éxit d'organització i de la representació espanyola, que ha fet podi en quatre de les sis classes participants. Íker Martínez i Xabier Fernández han guanyat en la classe 49er, Rafael Trujillo, ho ha fet en Finn, mentre Laia Tutzó i Marina gallego han estat terceres en 470 femení. Alicia Cebrian ha estat tercera en Làser Radial. Aquesta tarda es fa l’entrega de trofeus a l’hotel Trias de Palamós.L'actuació més destacada en aquesta darrera jornada de la Christmas Race ha tornat a correspondre a l'andalús Rafael Trujillo, a la classe Finn. Trujillo s'ha imposat en el format de la Medal Race, que s'ha disputat en aquest darrer dia de competició i en el que únicament hi prenien part els deu primers classificats en cadascuna de les sis classes. El regatista de La Linea de la Concepción ha guanyat cinc de les sis proves que ha disputat a la classe Finn, imposant-se amb autoritat a la resta dels regatistes. L'altre primer lloc espanyol ha estat pel basc Íker Martínez i el navarrès Xabier Fernández, en la classe 49er. Avui han estat segons a la Medal Race, però han acabat primers de la general. El director d'aquesta 31ª edició de la Christmas Race, Carles Palomares, es mostrava avui molt satisfet del canvi de dates i del nivell d'organització i competició de la regata palamosina.
CITA CARLES PALOMARES
També cal destacar altres dos podis. En la clase Làser Radial, la canària Alicia Cebrián ha finalitzat la prova en tercera posició, mentre que en la classe 470 femenina, la regatista del Club Nàutic Port d'Aro, Laia Tutzó i la mallorquina Marina Gallego, han acabat terceres de la general, després d'haver-se imposat en la Medal Race de la seva classe. Laia Tutzó es mostrava, per aquest motiu, doblement satisfeta.
CITA LAIA TUTZÓ 1
Aquesta edició de la Christmas Race s'ha caracteritzat pel fred i la forta tramuntana que ha bufat aquests dies a la badia de Palamós i Sant Antoni. La regatista del Club Nàtic Port d'Aro, Laia Tutzó, comentava que el temps ha fet que la Christmas d'enguany s'hagi disputat en unes condicions molt dures pels regatistes.
CITA LAIA TUTZÓ 2
A la darrera jornada d'avui divendres ha tornat a bufar un vent de tramuntana d'entre 10 i 15 nusos. Aquesta tarda es fa l’entrega de trofeus als guanyadors, a l’hotel Trias de Palamós.
Carles Palomares
Laia Tutzó 1
Laia Tutzó 2
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...