20/12/2006 Societat
El col·legi Vila-romà.
El concurs per adjudicar les obres del mòdul d'educació infantil es va publicar ahir al Diari Oficial de la Generalitat. Vila-romà. El retard d'aquest tràmit, motivat per introduccions de canvis en el projecte, ha motivat la demora de l'inici d'aquests treballs previst per a mitjans de novembre, segons l'última previsió del Departament d'Educació.L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del col.legi Vila-romà havia amenaçat amb reprendre les protestes si el Departament no complia el seu compromís. L'AMPA lamenta el retard perquè implica que problemes pràctics del dia a dia incideixen excessivament en la vida de l’escola.
El passat 28 de novembre, una delegació de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del col·legi Vila-romà va mantenir una reunió amb el delegat del Departament d'Educació de la Generalitat a Girona, Joaquim Bosch. Ell els va dir que el projecte s'havia encallat per un problema tècnic de GISA, l'empresa pública de la Generalitat encarregada de desenvolupar aquestes infraestructures. El delegat d'Educació va assegurar a la representació de la comunitat educativa palamosina que el problema per a la licitació d'obres del mòdul d'educació infantil del Vila-romà, estaria resolt en quinze dies.
De moment, tres setmanes després les obres per ampliar el mòdul d'educació infantil surten a concurs. L'Associació de Pares i Mares d'Alumnes del col.legi Vila-romà temia que la demora afectés també el futur projecte de l'edifici de Primària. L'Associació ha decidit no fer cap manifestació pública i esperar al mes de gener per decidir quin tipus d'actuació realitzaran, a l'espera que les obres comencin el més aviat possible.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...