14/12/2006 Serveis
Policies locals de Palamós, durant un servei.
El portaveu de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Palamós, Jordi Pallí, està preocupat per un possible increment de robatoris en vivendes i establiments del municipi. Pallí considera que tant l’escenari social, com els tipus de delictes han canviat i convida a tots els grups polítics a fer una reflexió per esbrinar-ne les causes. El portaveu convergent diu que no vol alarmar ningú, però que si existeix un problema i això crea intranquil·litat al ciutadà, s’ha d’intentar resoldre.
Pallí diu que té la sensació que des de l'administració local no s'ha tingut en compte aquest tema. Segons el regidor de CiU existeixen diferents factors que han provocat canvis en els costums, les persones i l'entorn, no només en el global de la societat catalana, sinó també a Palamós. Això fa que, segons el portaveu de la formació nacionalista, les necessitats en matèria de seguretat s'hagin modificat. Pallí creu que Palamós sempre ha estat una ciutat tranquil·la, però considera que, darrerament, no és un municipi tan segur.
CITA JORDI PALLÍ 1
Jordi Pallí creu que la seguretat és un problema delicat que afecta els palamosins i emplaça l'Ajuntament a reflexionar-hi per intentar resoldre'l.
CITA JORDI PALLÍ 2
El portaveu municipal de Convergència i Unió ja va mostrar la seva preocupació per aquesta qüestió en el passat ple. Pallí creu la manca de seguretat no és un problema únicament policial. En aquest sentit, el regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, comentava fa uns dies en una entrevista a Ràdio Palamós, que la polícia ja realitza controls en zones potencialment conflictives.
CITA ANTONI BACHILLER
Bachiller no té la sensació que Palamós sigui un poble insegur i insta tots els ciutadans i entitats palamosines a col·laborar amb la Policia Local en la prevenció de conflictes.
Jordi Pallí 1
Jordi Pallí 2
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...