29/11/2006 Medi Ambient
La barraca de cala Estreta, abans de ser tapiada.
El regidor de Cultura i Patrimoni de l’Ajuntament de Palamós, Feliu Antúnez, reconeix que encara no saben quan podran començar les obres de rehabilitació de la barraca de cala Estreta. Ara mateix, tot està pendent d'un permís del Ministeri de Medi Ambient. Antúnez afirma que l’Ajuntament està insistint per aconseguir una subvenció econòmica que ajudi a finançar el projecte.L'últim ple municipal va aprovar inicialment el projecte d'obres per a la consolidació i restitució de la barraca de cala Estreta. L'Ajuntament havia hagut de tapiar-la pel seu precari estat de conservació. Durant aquest ple es va aprovar també la sol.licitud al Ministeri de Medi Ambient, de la concessió administrativa de la barraca a l'Ajuntament. L'edifici és actualment propietat de l'Estat i sense aquesta concessió, el municipi de Palamós no hi pot fer res.
El regidor de Patrimoni de l'Ajuntament de Palamós, Feliu Antúnez, diu que des de la seva àrea estan treballant per agilitar el procés.
CITA FELIU ANTÚNEZ 1
El principal grup de l'oposició, Convergència i Unió, va lamentar durant el passat ple que l'Ajuntament no disposés ja d'una subvenció econòmica per part del Ministeri de Medi Ambient. El regidor de Patrimoni, Feliu Antúnez, ha manifestat que, tot i que aquestes gestions solen ser lentes, l'Ajuntament està pressionant el Ministeri per aconseguir aquesta ajuda.
CITA FELIU ANTÚNEZ 2
L'entrada de la barraca de cala Estreta es va tapiar fa uns mesos per evitar que ningú hi prengui mal. L'edifici presenta algunes deficiències que obliguen a fer-ne una rehabilitació, procés que, segons Antúnez, començarà tan bon punt disposin de la concessió de gestió.
Feliu Antúnez 1
Feliu Antúnez 2
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...