28/11/2006 Medi Ambient
Des de les nou del matí i fins a les cinc de la tarda, nens de les escoles de Palamós han après els secrets del reciclatge de residus, tot jugant amb elements inflables a l’Arbreda municipal. Es tracta d’una activitat lúdica organitzada per l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament amb la col·laboració de Creu Roja. El regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Emili Pérez, explica aquesta activitat
CITA EMILI PÉREZ 1
Pérez diu que és important donar a conèixer als joves l'hàbit de reciclar, però afegeix que des de l'Àrea de Medi Àmbient s'estan preparant campanyes d'informació per a tota la ciutadania.
CITA EMILI PÉREZ 2
'Reciclar saltant' ha estat organitzat per l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, amb la col.laboració de Creu Roja. L'activitat comptava amb globus inflables que representaven els diferents tipus de contenidors de reciclatge d'escombraries.
Emili Pérez 1
Emili Pérez 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...