20/11/2006 Serveis
Passem revista ara, com fem cada dilluns, a les dades del temps dels últims set dies. És una informació que recollim a l'observatori meteorològic del nostre col·laborador Josep Ribas.Una setmana més, les temperatures es continuen mantenint molt suaus. Només cal veure que durant tota la setmana hem tingut màximes situades entre els 18 i 22 graus. Les mínimes, amb algunes puntes a l'alça, han estat entre els 7 i 9 graus, tot i que divendres i dissabte les temparatures van baixar fins als 6 i 5 graus, respectivament.
De pluja, ben poca. Tan sols va ploure un dia, el passat divendres, amb menys de dos litres de precipitació per metre quadrat. El vent ha estat moderat.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...