Vaga de gasolineres per a avui i demà.

07/11/2006 Societat


Vaga de gasolineres.

Vaga de gasolineres.

Els sindicats FIA-UGT i Fitega-Comissions Obreres han convocat una vaga estatal de gasolineres per a avui i demà. La gasolinera Azur, situada a l'entrada de Palamós, encara dins del terme de Calonge, ha obert amb normalitat. Per la seva banda, la gasolinera de Sant Joan de Palamós fa vaga i només compleix els serveis mínims. El Ministeri d'Indústria va fixar ahir en un vint per cent el nombre d'estacions que hauran d'estar obertes per garantir un mínim de servei. A les comarques de Girona són un total de 47. El motiu de la protesta és la denúncia dels sindicats de la ruptura de la negociació del conveni col.lectiu. Més de cinc mil treballadors de les 1026 estacions de servei de Catalunya estan convocats a la vaga que comença avui i es mantindrà durant tot el dia de demà. Els sindicats veuen excessius els serveis mínims decretats per Indústria i no descarten presentar un recurs després de les mobilitzacions. La Confederació Espanyola d'Empresaris d'Estacions de Servei va dir que la vaga era inevitable perquè els sindicats plantejaven unes condicions d'increment salarial inviables. El responsable del sector energètic d'UGT, Juan Carmona, explica amb més detall el motiu de la vaga.
CITA JUAN CARMONA 1
Les organitzacions de consumidors van instar ahir sindicats i patronal a un acord perquè l'usuari no sigui el perjudicat de la vaga convocada. Segons Juan Carmona, el responsable del sector energètic del sindicat UGT, la convocatòria està sent un èxit i comenta que la majoria d'usuaris els han donat suport
CITA JUAN CARMONA 2
Un total de 47 gasolineres romandran obertes a la demarcació de Girona per garantir una cobertura de serveis mínims. Entre aquestes es troba l'estació AGIP de Sant Joan de Palamós, que aquest matí estava tancada. Per la seva banda la gasolinera Azur de Sant Antoni de Calonge, a l'entrada de Palamós, ha obert amb normalitat durant tot el dia.


JUAN CARMONA 1


JUAN CARMONA 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...