07/11/2006 Societat
La Cambra ha participat a la Fira de Nàpols per promocionar el port de Palamós com a destinació de creuers. Imatge del SeaDream-I.
La Cambra de Comerç de Palamós creu que el port de la vila té un gran potencial de creixement pel que fa a l'activitat de creuers turístics. Aquesta és una de les conclusions de la participació de la Cambra, ara fa uns dies, en la fira Sea Trade Med de Nàpols, el certamen professional més important dins del sector dels creuers turístics. L'objectiu és promocionar el port de Palamós com a destinació de creuers turístics i la captació de nous clients per a aquesta instal.lació.La fira de Nàpols, que se celebra cada dos anys, ha permès a la Cambra de Comerç donar a conèixer les possiblitats del port de Palamós. El president de la Cambra, Xavier Ribera explica el treball realitzat a la fira.
CITA XAVIER RIBERA
La delegació palamosina ha constatat que Palamós és un port atractiu per els operadors turístics i les empreses navilieres, que busquen noves destinacions per atraure el client de creuers, que acostuma a repetir la seva experiència en aquest tipus de turisme.
La Cambra de Comerç de Palamós ha treballat conjuntament amb Ports de la Generalitat. Manel Nadal, president d'aquesta entitat pública es mostra satisfet amb els resultats de promoció del port palamosí.
CITA MANEL NADAL 1
Precisament, la incorporació de les escales de vaixells de la companyia Thomson, amb 8 dels 18 creuers que han atracat aquesta temporada a Palamós han permés el port palamosí situar-se com el segon port de Catalunya en escales de creuers.
La Cambra de Comerç de Palamós valora molt positivament l’esforç promocional que fa Ports de la Generalitat i la seva intenció d’invertir pròximament en la construcció d’una terminal de passatgers al port palamosí.
Manel Nadal, secretari de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya i president de Ports de la Generalitat, destaca les qualitats d'aquesta instal·lació i considera que hi ha moltes possibilitats que els operadors posin la seva mirada en el port de Palamós.
CITA MANEL NADAL 2
El Sea Trade Med de Nàpols és la fira professional més important d’Europa dins del sector dels creuers turístics, i s'ha consolidat com a punt de trobada imprescindible per a les empreses navilieres i per als operadors turístics europeus que treballen en l’esmentat sector. En el seu marc s’hi fan conferències i jornades tècniques per tal de conèixer de primera mà quina és l’evolució del mercat dels creuers.
XAVI RIBERA
MANEL NADAL 1
MANEL NADAL 2
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...