26/10/2006 Societat
Logotip nadalenc de la targeta Euroregal.
L’Associació Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, prepara ja la seva campanya de promoció de Nadal. L’entitat ha previst dos sortejos. El primer consistirà en una panera gegant formada per regals dipositats pels comerços palamosins. El segon sorteig serà d’una targeta Euroregal carregada amb 3000 euros.La campanya de la panera ha estat batejada com a 'Un esclat de regals'. Al voltant de 200 comerços palamosins donaran regals que s'inclouran en aquesta gran panera, que s'exposarà en un local comercial del centre de la vila. El sorteig està programat pel dia 15 de desembre. L'altra promoció consistirà en el sorteig d'una targeta de compra carregada amb 3000 euros que es podran gastar en qualsevol dels establiments adherits. El sorteig, en aquest cas, es farà el dia 13 de gener. Les botigues associades a Palamós Comerç obsequiaran els seus clients amb les butlletes que s'hauran d'omplir i dipositar en unes urnes per tal de participar en els dos sortejos. Aquestes dues propostes substitueixen el sorteig de 6000 euros que s'havia fet durant les últimes campanyes nadalenques. El sistema per gastar el premi, però, serà el mateix. Ho explica la dinamitzadora comercial de Fecotur, Montse Ruiz.
CITA MONTSE RUIZ 1
La targeta Euroregal, d'altra banda, compleix aquest Nadal el seu primer aniversari. Des de Fecotur en fan aquest balanç.
CITA MONTSE RUIZ 2
La targeta Euroregal pot ser utilitzada com a targeta de pagament i permet també acumular diferents descomptes.
Montse Ruiz 1
Montse Ruiz 2
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...