17/10/2006 Societat
L'Ajuntament de Palamós ja disposa de les jardineres que ajudaran a delimitar la zona peatonal del sector del barri vell que ha estat recentment remodelat. El regidor de Mobilitat, Antoni Bachiller, lamenta el retard que hi ha hagut, per exemple, en posar a punt l'accés al carrer de Roger de Llúria. Bachiller, però, insisteix que els usuaris s'hauran d'acostumar al fet que els carrers d'aquest sector tindran a partir d'ara un caràcter bàsicament peatonal.L'Ajuntament ja ha rebut també els senyals de trànsit per modificar els sentits de circulació del carrer de Ramón y Cajal i del carrer d'Adrià Álvarez. Com recordareu, el regidor del Partit Popular, Joan Fontanet, havia criticat l'estat dels accessos a aquesta zona. Concretament es referia als blocs de formigó que hi ha a l'entrada del carrer de Roger de Llúria. Fontanet deia que donaven una mala imatge del nucli antic, tan pels turistes com pels propis palamosins, a part de dificultar l'accés als veïns del Pedró.
El regidor de Mobilitat, Antoni Bachiller, entén el malestar dels veïns pel retard en les obres, però recorda que, en part, aquesta demora es deriva del gir que volen donar-li a la concepció del barri. Bachiller destaca que el nucli antic serà, preferentment, zona de vianants.
CITA ANTONI BACHILLER 1
El regidor creu que és més difícil canviar una idea que un carrer. En aquest sentit, però, Bachiller comenta que ja disposen de l'equipament per acabar de perfilar la circulació a la part remodelada del nucli antic de Palamós.
CITA ANTONI BACHILLER 2
Les noves jardineres, encara embolicades, estaven ja aquest matí a l'entrada del carrer de Roger de Llúria, però encara no les havien col·locat.
Antoni Bachiller 1.
Antoni Bachiller 2.
Totes les notícies:
19/09/2026 - Esports El Palamós CF debuta a la lliga amb una derrota davant el Lloret (2-0)
El Palamós ha perdut per dos gols a zero davant el Lloret en el primer partit de la temporada...
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...