10/10/2006 Política
Joan Boada, a la dreta, i Francesc Matés, avui al Ruiz Giménez.
El cap de llista per Girona d'Iniciativa per Catalunya-Verds en les eleccions al Parlament, Joan Boada, ha fet precampanya aquest migdia a Palamós. Boada ha visitat el col·legi públic Ruiz Giménez. La visita s'ha fet en el marc de les xerrades i els contactes que el candidat manté amb diferents sectors socials i, en aquest cas concret, amb la comunitat educativa de la demarcació de Girona. Un dels objectius de la visita al Ruiz Giménez era comprovar l'estat de les obres que es duen a terme en aquesta escola pública. Joan Boada.
CITA JOAN BOADA 1
Joan Boada ha destacat el paper que l'Entesa ha tingut en el control de l'estat de les escoles. En aquest sentit, ha lamentat el que ell considera una manca d'interès de l'equip de govern municipal de Palamós en aquest assumpte.
CITA JOAN BOADA2
El cap de llista de la formació d'esquerres ha estat acompanyat en aquesta visita al col.legi públic Ruiz Giménez, pel regidor del grup de l'Entesa, Francesc Matés.
Joan Boada 1
Joan Boada 2
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...