20/09/2006 Successos
El propietari d'un establiment de l'avinguda de Lluís Companys ha denunciat dos agents de la Policia Local per un incident que hi va haver durant l'aiguat d'avui fa una setmana. El botiguer assegura que els agents el van tractar violentament per obligar-lo a retirar un vehicle que havia deixat aparcat davant del seu establiment. Els policies, per la seva banda, li van obrir diligències per un presumpte delicte d'atemptat. El dimecres 13 de setembre, entre les vuit i les nou del matí, va caure un fort aiguat a Palamós que va provocar inundacions puntuals en zones pròximes al mercat municipal i al giratori de Correus. A l'avinguda de Lluís Companys, els propietaris del Bar Cincinnati i de la botiga d'esports Equipa't, que són mare i fill, van aparcar una furgoneta davant dels establiments, ocupant la calçada. Asseguren que ho van fer per protegir-se perquè la mateixa circulació dels cotxes els feia entrar l'aigua a l'interior dels locals. Lògicament, la furgoneta obstaculitzava el trànsit i, per aquest motiu, una patrulla de la Policia Local els va requerir perquè retiressin el vehicle. Emília Frigola, propietària del bar Cincinnati, assegurava avui a Ràdio Palamós que els agents van actuar de molt males maneres, especialment amb el seu fill..
CITA EMÍLIA FRIGOLA
Frigola assegura, a més, que els agents no els van voler donar el seu número d'identificació. Tot i això, el seu fill, Gustavo Cabello, els ha denunciat al jutjat de guàrdia de La Bisbal d'Empordà, en considerar que els policies el van maltractar físicament de manera injustificada.
Per la seva banda, el regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, ha donat avui una versió totalment contraposada.
CITA ANTONI BACHILLER
Un dels integrants de la patrulla policial afirma que Cabello el va empènyer i el va fer anar contra un arbre. Per aquest motiu, la Policia Local ha obert diligències al propietari de la botiga d'esports pels presumptes delictes d'atemptat i desobediència a l'autoritat.
Emília Frigola
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...