19/09/2006 Obres i Urbanisme
Terrenys al sector de La Pietat
Finalment, l'equip de govern municipal de Palamós optarà per incrementar la previsió de sòl industrial al sector de La Pietat. El text inicial del nou planejament urbanístic ja preveia un polígon industrial en aquest sector. Ara, però, s'incrementarà d'unes deu hectàrees més, atenent les peticions que han fet els industrials del municipi. Aquesta ampliació, però, s'haurà de compatibilitzar amb l'informe del Departament de Medi Ambient que desaconsellava posar sòl industrial a La Pietat per les conseqüencies que això podia tenir sobre l'equilibri natural de la zona. Teresa Ferrés és l'alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
Ferrés afirma que es crearan entre 100 mil i 120 mil metres quadrats de nou sòl industrial. L'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials, l'APEI, deia que en necessitava 140 mil. L'entitat havia calculat que les previsions inicials del planejament urbanístic no possibilitaven la creació de més de 30 mil metres quadrats de nou sòl industrial a La Pietat, un cop deduïdes les superfícies per a vials i d'altres serveis.
D'altra banda, l'anunci de l'alcaldessa de Palamós sobre l'ampliació del polígon industrial de la Pietat arriba poc després que un dels seus socis de govern municipal, Esquerra Republicana de Catalunya, reiterés que no veu bé posar el sòl industrial en aquesta zona i que el lloc més adequat era el sector de Belitrà. Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
L'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials de Palamós havia reivindicat amb força des de principis d'aquest any la necessitat de més sòl industrial del previst inicialment. L'entitat ho considerava imprescindible si es volia mantenir les empreses al municipi. L'APEI aplega actualment una setantena d'empreses que donen feina a un miler de treballadors.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
22/08/2025 - La direcció de l'hospital no ha detectat més demanda assistencial a urgències aquest estiu
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà admet que el servei d'urgències de l'hospital de...
22/08/2025 - L'onada de calor de l'agost ha deixat un pic de 36'4 graus a Palamós
Les pluges de les últimes hores i la baixada de les temperatures no ens poden amagar l'empremta...
22/08/2025 - Escala de creuer amb el Marella Voyager
El creuer Marella Voyager, que al llarg d'aquest any fa 12 escales al port de Palamós, ens visita...
22/08/2025 - El Curs de flauta tanca amb un concert dels millors alumnes
Aquest diumenge s'acaba el primer Curs de flauta travessera de Palamós, que va arrencar el dilluns...
22/08/2025 - 'Els barris estan de festa' s'acomiada amb un concert d'havaneres
Palamós tancarà demà dissabte el cicle de concerts d'estiu 'Els barris estan de festa', que...