14/09/2006 Societat
El carrer d'Emili Joan va tornar a ser un dels més afectats per l'aiguat que va caure a primera hora del matí d'ahir. El carrer es va inundar en dos punts diferents i els veïns van tornar a patir tots els inconvenients que això comporta. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha explicat que el projecte de reurbanització de l'Emili Joan s'aprovarà definitivament a l'octubre i que les obres comenceran en el decurs de l'hivern. Aquest projecte contempla la millora de la xarxa d'avacuació d'aigües plujanes d'aquest sector.Escoltem Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
De fet, el projecte de l'Emili Joan té dos sectors diferenciats pel que fa a l'execució. D'una banda, l'Ajuntament rehabilita el tram ja existent de carrer, a partir de l'avinguda de Catalunya. De l'altra, s'obrirà un nou tram de carrer des d'on ara s'acaba fins a connectar amb el carrer de Josep Joan i amb l'avinguda de Lluís Companys. Aquest tram nou va a càrrec d'un promotor privat.
Una de les actuacions més destacades previstes en la remodelació del carrer d'Emili Joan és el tractament de les aigües plujanes. En aquest sentit, se separen de les aigües residuals i es posen canalitzacions amb un diàmetre més gran. Les obres també inclouen la millora de la xarxa de subministrament d'aigua potable, la instal·lació de la xarxa de gas natural i el soterrament dels fils elèctrics i de telèfon en els encreuaments dels carrers. Es fan voreres més amples i es pavimenta tot el carrer. Tot plegat té un cost de 255 mil euros.
D'altra banda, i tot i que ja ha començat a ploure aquest migdia, el Servei Meteorològic de Catalunya alerta de pluges fortes a la comarca del Baix Empordà, especialment a partir d'aquest vespre. Segons aquestes previsions, fins al vespre de demà divendres hi ha una probabilitat molt alta que caiguin precipitacions intenses que poden arribar a acumular 20 litres per metre quadrat en només mitja hora.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
06/08/2026 - Successos Els Mossos d'Esquadra resolen el cas dels joves que van entrar en la casa de colònies de la Fosca, i fan 3 detencions
Els Mossos d'Esquadra han detingut 3 nois, un menor d'edat i dos de 19 i 21 anys, relacionats amb...
06/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós inicia la contractació per redactar projectes de prevenció d'inundacions
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació per a la redacció de 2 projectes d'obres...
06/08/2026 - Cultura Cobla Amb So de Dona i tàndem entre el baríton Guillem Batllori i La Principal del Llobregat
Tercera jornada, avui dijous, del festival Amb So de Cobla 2026 a Palamós, i primera amb...
06/08/2026 - Societat FECOTUR col·laborarà amb la donació de sang de la setmana entrant
L'Associació de Donants de Sang i el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós han...
06/08/2026 - Societat Nou vehicle de Protecció Civil per garantir les comunicacions en emergències grans
Protecció Civil de la Generalitat ha presentat un vehicle multioperador per reforçar la resposta...