01/09/2006 Societat
L'Ajuntament de Palamós recorda als usuaris que, en la mesura del possible, evitin circular pel vial d'accés al barri del Tennis. Entre avui i dilluns es continuaran fent les obres d'asfaltat d'aquest carrer, en el tram que va des del carrer Arnau Sa Bruguera fins al camí de Bell-lloc. L'Ajuntament recomana, com a alternativa, accedir al Tennis a través del barri del Figuerà.Així ho ha recordat l'alcaldessa del municipi, Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
Les obres de millora del paviment de l'accés al barri del Tennis van començar ahir. Avui divendres es completaran els treballs de fresatge i preparació del ferm i, en principi, dilluns es posaria ja el nou asfalt. Tot i que aquestes feines no requereixen tallar totalment el trànsit, sí que s'ha de donar pas alternatiu als vehicles. Per evitar embussos i permetre que els operaris treballin amb major comoditat, es recomana utilitzar l'alternativa del camí ral pel Figuerà. Cal recordar que el vial que ara està en obres és molt transitat. No només perquè és la principal via d'accés dels veïns del Tennis sinó també perquè diàriament hi passen els treballadors de l'empresa Hutchinson.
L'Ajuntament de Palamós inverteix uns 29 mil euros en la pavimentació d'aquest vial. Les obres les fa l'empresa Aglomerats Girona.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...