30/08/2006 Cultura
Aquí teniu, un dia més, les propostes lúdiques i culturals més destacades del dia.BALLS
Segur que a més d'un, encara que estigui a punt d'acabar les vacances, encara li queden ganes de ballar. Si és així, heu de saber que avui hi ha ball a Palafrugell amb la música del duet Marina i Neus. Tocaran a la plaça Nova a dos quarts de 10 de la nit.
FESTES MAJORS
S'acaba el mes d'agost, però encara van sortint festes major aquí i allà. Avui comença la de Llafranc i us en destaquem un parell d'actes. A les 5 de la tarda, titelles, pallassos i berenar per a la mainada. Tot plegat al carrer de Francesc de Blanes.
I després, a les 7 de la tarda, audició de sardanes amb la cobla La Bisbal Jove. Es farà al pont de la Riera.
INFANTILS
El Museu de la Pesca de Palamós, organitza avui el tradicional taller de pesca amb canya, adreçat a infants però que vagin acompanyats d'un adult. Es fa a davant del mateix Museu a dos quarts de 7 de la tarda.
També aquí Palamós, com cada dimecres a la tarda, es fa l'activitat anomenada 'Tot per als nens' amb jocs, titelles, circ, castells de sorra, i festes de l'escuma. S'hi estan tota la tarda, al passeig del Mar.
SARDANES
Avui acaben les ballades de sardanes d'estiu a Palamós. Per tancar el cicle d'aquesta temporada, la cobla Ciutat de Girona farà una audició a les deu de la nit al passeig del Mar. No us la perdeu, que és l'última!.
VARIS
A Sant Antoni, mentrestant, el llistat de coses a fer, com sempre, és molt variat. Per exemple, a les 6 de la tarda, es fan tallers a la plaça de la Llibertat.
A les 8 del vespre, els qui volgueu moure l'esquelet no us podreu perdre la sessió de Batuka que es fa a la mateixa plaça.
Per acabar un dia rodó, nit de cinema a la fresca. Es projectarà "Superman Returns". A les 10 de la nit, a l'espigó de l'Amistat. Una pel·lícula recenment estrenada a la gran pantalla i que és bo d'anar a veure en colla.
I us avancem que demà al matí, hi haurà animació infantil a la platja de Can Cristus, a les 12 del migdia.
A Castell d'Aro, a les 10 de la nit, més cinema. Es projectarà "Guardando las apariencias" a les 10, al jardins del centre cívic Ca la Rafaela. És una comèdia romàntica protagonitzada per Michelle Krusiec i Joan Chen.
VISITES GUIADES
Continuem a Castell d'Aro però canviant d'activitat. En aquest pobletan agradable us podeu apuntar a una visita guiada al nucli històric i al Museu de la Nina. Comença a la plaça del Poeta Sitjar, a les 6 de la tarda, i es fa cada dimarts i dimecres fins el 6 de setembre.
Aquí a Palamós, també us podeu apuntar a la ruta "A peu per les gavarres amb el perfum del mar". Ressegueix un itinerari per l'interior del municipi, visitant la vall de Bell-Lloc. Comença a les 7 de la tarda i surt des del Pavelló Municipal d'Esports.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...