25/08/2006 Medi Ambient
Salvem El Crit denuncia que no hi ha prou personal per fer-se càrrec de la gestió de l'espai natural protegit Castell-Cap Roig. L'entitat ecologista demana que es destinin més recursos humans i, per tant, econòmics, bàsicament per millorar els sistemes de vigilància i control de les activitats que es fan dins d'aquest espai PEIN.Un dels detonants d'aquesta denúncia per part de Salvem El Crit és la gran quantitat d'embarcacions que s'han detectat aquest estiu a l'interior de les zones destinades exclusivament als banyistes. Tot i que hi ha algunes cales de l'espai Castell-Cap Roig on s'ha posat un balisament per impedir l'entrada de les barques, sovint les cordes es trenquen i les embarcacions accedeixen a llocs on no haurien de fer. Jordi Cruz, portaveu de Salvem El Crit, lamenta que les administracions responsables de la gestió d'aquest PEIN no destinin més personal a controlar aquest tipus d'actuacions.
CITA JORDI CRUZ
Salvem El Crit ja es va queixar fa poc que una única patrullera de la Guàrdia Civil per a tot el litoral de la Costa Brava, era del tot insuficient per poder controlar el gran volum de nàutica d'esbarjo que hi ha durant l'estiu.
Jordi Cruz
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...