03/08/2006 Societat
Un dels nous bancs del passeig del Mar.
El regidor de Mercats de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, assegura que les parades d'artesania que es posen cada vespre al passeig del Mar no impedeixen la utilització dels nous bancs que s'han posat en aquest sector. El grup de Convergència i Unió va denunciar en l'últim ple que aquestes parades ocupaven l'espai on hi ha els bancs, de manera que els vianants no podien utilitzar-los. Així ho reiterava avui mateix la regidora del grup de Convergència i Unió a l'Ajuntament de Palamós, Maria Roviralta.
CITA MARIA ROVIRALTA
Per la seva banda, el regidor de Mercats, Antoni Bachiller, ha explicat que les parades s'han mogut una mica i que no hi ha problema perquè els usuaris puguin utilitzar els nous bancs.
CITA ANTONI BACHILLER
L'Ajuntament de Palamós va fer abans de l'estiu una remodelació del mobiliari urbà en l'àmbit del passeig del Mar delimitat pel brollador i el monument als pescadors. En tot aquest tram s'han canviat els fanals i també els bancs. D'altra banda, les parades d'articles d'artesania tenen un permís municipal per instal·lar-se al passeig tots els vespres dels mesos d'estiu.
Maria Roviralta
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...