Aproven la primera fase de la restauració de l'església del Carme.

03/08/2006 Cultura


La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat la primera fase del projecte d'obres de restauració de la capella del Carme. Aquesta primera fase, que s'iniciarà en els pròxims mesos, preveu bàsicament la consolidació de l'estructura i la coberta d'aquest antic temple, situat al nucli antic de Palamós.Això és el que ha explicat a Ràdio Palamós el regidor de Cultura i Patrimoni, Feliu Antúnez.
CITA FELIU ANTÚNEZ 1
Aquesta primera fase forma part d'un ambiciós projecte redactat per la Diputació de Girona i que preveu la remodelació de l'antiga capella del Carme, amb l'objectiu de reconvertir-la en un espai per a la realització d'actes culturals de petit format. A causa de l'elevat cost del projecte, l'Ajuntament ha decidit fragmentar el projecte en fases i anar-les executant al llarg dels pròxims dos o tres anys. La primera ja està en marxa, després que la Junta de Govern Local hi ha donat el vist-i-plau. Segons Feliu Antúnez, calia complir una sèrie de terminis pel que fa a les subvencions.
CITA FELIU ANTÚNEZ 2
La primera fase de la rehabilitació de l'església del Carme té un cost d'uns 350 mil euros, que ja estaven inclosos en el pressupost municipal d'aquest any. Es preveu que les obres puguin començar aquest pròxim hivern. L'antiga capella data del segle divuit i havia estat l'església de l'hospital vell de Palamós.


Feliu Antúnez 1


Feliu Antúnez 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...