31/07/2006 Medi Ambient
L'entitat Salvem l'Empordà distribuïrà 80 mil postals entre la ciutadania per mostrar el seu desacord amb el Pla Director Territorial de l'Empordà. La postal explica quins són els punts del Pla que, segons l'entitat ecologista, són negatius i, un cop llegida, pot ser enviada al Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, en forma d'al·legació. La postal serà enviada a totes les llars de les comarques de l'Alt i del Baix Empordà. En una banda hi ha un fotomuntatge i en l'altre un text en format d'al·legacions. Salvem l'Empordà creu que poder fer arribar aquests textos a la Generalitat pot ser molt positiu per fer sentir l'opinió dels qui no estan d'acord amb el Pla Director Territorial.
Aquest instrument és el que ha de definir com serà el desenvolupament urbanístic de l'Alt i del Baix Empordà en els pròxims anys. Montse Pascual, de Salvem l'Empordà, explica quins són els aspectes que menys els agraden.
CITA MONTSE PASCUAL
El Pla Director Territorial de l'Empordà ha estat recentment aprovat de manera inicial per part de la Generalitat. Des de l'entitat Salvem l'Empordà han mostrat la seva decepció perquè creuen que el document és encara menys ambiciós que l'avantprojecte que el va precedir.
Montse Pascual
Totes les notícies:
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...
28/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni cedeix 2 solars per a habitatge protegit
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha conveniat amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya la...