28/07/2006 Cultura
Teresa Ferrés i Enric Vilert, firmant el conveni.
El Museu de la Pesca de Palamós i la Diputació de Girona han renovat el conveni de col·laboració que tenen vigent des de l'any 2003. La Diputació aportarà 66 mil euros durant els pròxims dos anys amb l'objectiu de col·laborar en les activitats de dinamització cultural i científica que fa el Museu de la Pesca. L'acte de renovació del conveni es va fer ahir. El van oficialitzar l'alcaldessa de Palamós i el vicepresident de la Diputació de Girona i responsable de la Comissió de Cultura, Enric Vilert.
El Museu de la Pesca de Palamós es va inaugurar oficialment l'any 2002. Des d'aleshores s'ha convertit en un referent a l'hora d'interpretar l'activitat pesquera des de diferents punts de vista. L'any passat, el museu palamosí va ser distingit amb el dipolma d'excel·lència, amb menció especial, en el Premi al Museu Europeu de l'Any.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...