27/07/2006 Societat
El delegat del Departament d'Educació de la Generalitat a Girona, Joaquim Bosch, ha presentat aquest matí a Palamós el projecte complet de remodelació del col·legi Vila-romà. Finalment, la Generalitat opta per fer el nou edifici de primària en els terrenys de propietat privada que s'han de cedir a l'Ajuntament. D'altra banda, la licitació de les obres de la part d'educació infantil no es farà, com a mínim, fins al setembre. En una anterior trobada que havien fet totes les parts, Educació havia presentat només la part del projecte referida a educació infantil, cosa que va decebre molt l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes. Aquella proposta no incorporava encara la solució proposada per al nou edifici de primària. Finalment, s'opta per fer una nova construcció, utilitzant uns terrenys particulars que encara no estan cedits. Tot i això, la regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego, espera que això se solucioni aviat.
CITA RAQUEL GALLEGO
Per la seva banda, la vicepresidenta de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del col·legi Vila-romà, Marta Creixell, ha explicat avui que la comunitat educativa del centre veu bé el nou projecte i que, en tot cas, el que li preocupa són els terminis d'execució.
CITA MARTA CREIXELL
La reunió que s'ha fet avui a l'Ajuntament de Palamós ha comptat amb la presència del delegat del Departament d'Educació de la Generalitat a Girona, Joaquim Bosch, i de tècnics del Departament i de l'Ajuntament de Palamós. També hi eren representants de l'escola i de l'AMPA. En la vessant política hi havia l'alcaldessa Teresa Ferrés, la regidora d'Ensenyament, Raquel Gallego, el regidor d'ERC, Feliu Antúnez, i les regidores de Convergència i Unió, Maria Roviralta i Dolors Portas.
Les parts han quedat en tornar a trobar-se el dia 30 d'agost. Segons Raquel Gallego serà aleshores quan es podran començar a marcar calendaris d'obres. Pel que fa a la part d'educació infantil, la licitació de les obres no es farà, com a mínim, fins al setembre. Això ha decebut l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes perquè inicialment se'ls havia dit que el que es faria al setembre seria ja començar les obres.
Raquel Gallego
Marta Creixell
Totes les notícies:
25/06/2026 - Cultura Activitats per a tots els públics en el penúltim dia de la Festa Major de Palamós
Avui és dijous i a Palamós continua desplegant-se el programa de la Festa Major 2026. El repassem...
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...