27/07/2006 Societat
El tiquet per pujar al nou carrilet turístic, que l'Ajuntament de Palamós ha posat en marxa aquest estiu, tindrà finalment un cost de tres euros. Així ho ha aprovat el ple municipal celebrat aquesta setmana. El tiquet no servirà únicament per fer un viatge sinó que servirà per utilitzar el carrilet durant tot el dia. Fins ara es feia pagar dos euros.La proposta va tirar endavant tot i el vot contrari de Convergència i Unió i l'abstenció de l'Entesa. El regidor convergent Josep Ribas s'expressava així durant el ple.
CITA JOSEP RIBAS
Per la seva banda, Èrik Solés, de l'Entesa, va referir-se al fet que la proposta incorporés l'informe de viabilitat econòmica a última hora i que aquest informe el fes la pròpia empresa responsable del servei, Crurisa.
CITA ÈRIK SOLÉS
Per últim, el regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, justificava així el preu del tiquet del trenet turístic.
CITA ANTONI BACHILLER
El recorregut del nou carrilet turístic va del passeig del Mar a la Pineda d'En Gori. Té una quinzena de parades i fa el seu itinerari cada 45 minuts, diàriament i en horari de matí i tarda. Al matí, funciona de deu a una i, a la tarda, de quatre a vuit. L'inici del recorregut és la parada situada davant de l'oficina de turisme petita, al costat del brollador del passeig del Mar. El trenet turístic es pot agafar en totes les parades de l'itinerari però també es podrà aturar a qualsevol indret si l'usuari ho requereix i no suposa cap problema per al trànsit.
Josep Ribas
Èrik Solés
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...