Amics de la Unesco insisteix en que no es faci la Garoinada

25/07/2006 Medi Ambient


La garoina.

La garoina.

L'Associació d'Amics de la Unesco de Palafrugell qualifica d'incongruent l'oposició que diferents ajuntaments de la Costa Brava van mostrar fa unes setmanes a la celebració del Campionat Estatal de Pesca Submarina. Els ecologistes diuen que no s'entén que es trobi negatiu un campionat de pesca a pulmó lliure i que, per contra, es permeti i fomenti una campanya gastronòmica com la Garoinada, que implica una extracció massiva d'eriços de mar.De fet, l'Associació d'Amics de la Unesco de Palafrugell ve reivindicant, any rere any, la suspensió de la Garoinada. Josep Granés és el president de l'entitat.
CITA JOSEP GRANÉS
Amics de la Unesco creu que cal dir 'no' al campionat de pesca submarina però també a campanyes gastronòmiques com la Garoinada. El Campionat Estatal de Pesca Submarina es va fer en aigües de l'espai protegit Castell-Cap Roig i va aixecar el rebuig dels ajuntaments de la zona, entre ells els de Palafrugell i Palamós.


Josep Granés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...