25/07/2006 Serveis
L'Ajuntament de Palamós ha posat en marxa, en període de proves, una de les quatre pantalles informatives electròniques que hi haurà al municipi. La instal·lació d'aquestes pantalles forma part d'un acord amb l'empresa MP Electrònics. La primera pantalla que s'ha posat en marxa és la que hi ha a l'avinguda de l'Onze de Setembre, al final del passeig del Mar. De moment, només s'hi poden veure alguns logotips d'entitats del municipi, entre elles Ràdio Palamós, perquè la pantalla està en període de proves. Posteriorment, s'instal·larà un sistema informàtic a l'Ajuntament, de manera que s'hi puguin anar introduint continguts. En les pròximes setmanes s'ha de posar una segona pantalla a la plaça de Sant Pere. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, explica que, de moment, encara no s'instal·len totes.
CITA TERESA FERRÉS
Les pantalles restants aniran a la plaça dels Arbres i a la dels Països Catalans. Es tracta d'aparells que incorporen un sistema desenvolupat per MP Electrònics, anomenat Sabina, i que s'aplica per primera vegada a l'Estat espanyol. Hi ha pantalles gràfiques que permeten incloure tot tipus de textos, gràfics i animacions. També hi ha pantalles multilínies orientades a donar informació de text i, per últim, pantalles d'informació mediambiental que mostren contínuament dades sobre temperatura, hora, soroll ambiental o pressió atmosfèrica, per exemple.
MP Electrònics cedeix les quatre pantalles a l'Ajuntament de Palamós pels pròxims cinc anys, acord renovable si les dues parts ho estimen oportú. L'Ajuntament de Palamós s'encarrega de les despeses de muntatge i de consum, així com de la gestió de continguts. MP Electrònics es fa càrrec del manteniment de les pantalles.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...