Enllestida l'ampliació del moll comercial

21/07/2006 Obres i Urbanisme


Ports de la Generalitat ha donat ja per acabades les obres d'ampliació del moll comercial del port de Palamós. La nova zona d'amarrament es va estrenar precisament ahir, amb motiu de la visita del creuer turístic Thomson Spirit.Ports de la Generalitat ha invertit dos milions 200 mil euros en aquesta obra. L'ampliació del moll comercial ha consistit en omplir l'espai que quedava buit en l'últim tram de l'escullera del port. L'obra permetrà una millor operativitat tant pel que fa al trànsit comercial com al de passatgers. Dolors Rodríguez és la gerent de Ports de la Generalitat.
CITA DOLORS RODRÍGUEZ
Les obres del moll comercial han acabat amb uns mesos de retard a causa de l'incident que hi va haver el passat mes de desembre, quan un temporal de mar va malmetre una de les estructures utilitzades per a allargar el moll. Es tracta de grans calaixos prefabricats de formigó, un dels quals va haver de ser reparat a causa dels desperfectes que havia patit.


Dolors Rodríguez



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...