21/07/2006 Cultura
L'Aplec de la Sardana de Palamós celebra aquest diumenge la seva 38a edició. L'Aplec homenatjarà el compositor Josep Cassú i el membre de l'Agrupació Sardanista Costa Brava, Vicenç Burgell. Josep Cordomí és el president de l'Agrupació Sardanista Costa Brava.
CITA JOSEP CORDOMÍ
En aquesta edició, l'Aplec de la Sardana canvia de lloc i se celebra a l'Arbreda. Començarà a tres quarts de cinc de la tarda i s'acabarà a les dotze de la nit. A les nou hi haurà una pausa de mitja hora. Les cobles participants seran la Ciutat de Girona, la Baix Empordà i la Flama de Farners. Interpretaran una trentena de sardanes, sis d'elles de Josep Cassú, destacant la que el compositor ha escrit expressament per a aquest aplec palamosí de diumenge, titolada 'Del moll a l'Arbreda'.
Josep Cordomí
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a una menor en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a una menor d'edat que passava uns...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...