Els vuit nous policies es podrien incorporar aquest estiu

18/07/2006 Societat


Agents de la Policia Local de Palamós fent un servei.

Agents de la Policia Local de Palamós fent un servei.

L'Àrea de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós preveu que els vuit agents de la Policia Local que guanyin la plaça en el concurs públic que està a punt d'acabar, podrien començar a treballar ja aquest mateix estiu. L'Ajuntament pretén que els qui no tinguin el curs de l'Escola de Policia de Catalunya s'incorporin amb un contracte d'interinatge fins que comencin el curs al setembre.El concurs ha seleccionat un total de tretze aspirants a agent de la Policia Local. L'últim tràmit que els queda per passar és la revisió mèdica. A partir d'aquí s'hauran de cobrir les vuit places d'agent que ha convocat l'Ajuntament de Palamós. Una de les incògnites que quedava per resoldre era quants d'aquests agents es podrien incorporar al servei directament, atès que alguns d'ells han de fer el curs a l'Escola de Policia de Catalunya. Finalment, sembla que es podran posar a treballar tots aquest mateix estiu, tot i que els que no tinguin el curs ho faran de manera interina. Ho va explicar ahir a Ràdio Palamós el regidor de Seguretat Ciutadana, Antoni Bachiller.
CITA ANTONI BACHILLER
El cos de la Policia Local de Palamós té ara uns 25 membres. Amb la incorporació dels vuit nous efectius, la plantilla creixerà, doncs, d'una tercera part.


Antoni Bachiller



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...