05/07/2006 Serveis
Presentació del Granissat Artesà, avui a la plaça Murada.
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, ha presentat aquest migdia la segona edició de la campanya comercial del Granissat Artesà. Els comerços i establiments associats a Fecotur, uns 300 en total, obsequiaran els seus clients amb un val intercanviable per un granissat gratuït en les gelateries col·laboradores. Així ho ha explicat Pere Gubau, secretari de Fecotur.
CITA PERE GUBAU
Per la seva banda, l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha destacat que la campanya del Granissat Artesà suposarà una facilitat més per tal que la gent vingui a comprar als comerços de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
La presentació de la campanya s'ha fet aquest migdia a la plaça Murada de Palamós i s'ha repartit granissat a les persones que hi passaven. La promoció de Fecotur es mantindrà fins a principis de tardor i es preveu que es repartirà més d'un miler de vals que es podran canviar per granissats.
Pere Gubau
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...