16/06/2006 Cultura
Demà dissabte es dóna el tret de sortida als actes previs a la Festa Major de Palamós. La novetat d'aquest inici és el castell de focs artificials que hi haurà demà a la platja Gran de Palamós i que patrocina l'Associació de Firaires de les Comarques Gironines. El dia 26, última jornada de la Festa Major, es farà igualment el castell de focs de cloenda, ofert per l'Ajuntament de Palamós.El de demà es farà a les onze de la nit i anirà a càrrec de la pirotècnica valenciana Caballer. De fet, es tracta de la principal novetat que presenta la Festa Major d'enguany, tal i com reconeix el regidor de Festes de l'Ajuntament de Palamós, Feliu Antúnez.
CITA FELIU ANTÚNEZ
La Festa Major de Palamós se celebra entre els dies 23 i 26 de juny. La setmana entrant us anirem donant detalls del programa d'actes previst.
Feliu Antúnez
Totes les notícies:
13/08/2026 - Successos Un home de 78 anys mor mentre es banyava a la platja Gran de Palamós
Un home ha mort aquest matí després de patir una indisposició mentre es banyava a la platja Gran...
13/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'accessibilitat a la platja Gran, que començaran després de l'estiu
L'empresa Bigas Grup SL, de Granollers, és l'adjudicatària de les obres de restauració i millora...
13/08/2026 - Obres i Urbanisme Surten a concurs públic les obres de reforma del vestíbul i els lavabos de La Gorga
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la contractació de l'obra de reforma dels lavabos i el...
13/08/2026 - Cultura La palamosina Núria Castejón fa memòria històrica a 'Quanta guerra!'
La periodista palamosina Núria Castejón acumula ja una trajectòria professional llarga a la...
13/08/2026 - Societat Palamós concedeix prop de 29.000 euros en subvencions a projectes de cooperació i solidaritat
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat les subvencions per a projectes de cooperació i solidaritat...