Ferrés creu que el cas del polígon de Santa Cristina no és aplicable a Palamós

14/06/2006 Obres i Urbanisme


L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, creu que el canvi d'emplaçament del sòl industrial que s'ha fet a Santa Cristina d'Aro no és comparable amb el cas de Palamós. El grup de l'Entesa ho havia posat com a exemple del que es podria fer per preservar el sector de La Pietat i també la pineda d'en Gori.L'Entesa argumentava que el cas de Santa Cristina era un símptoma clar que amb voluntat política es poden canviar coses que ja es donaven per fetes. L'Ajuntament cristinenc va decidir desclassificar el sòl industrial previst al sector de Solius, una zona d'alt valor ecològic, i traslladar-lo a un altre indret del municipi. L'Entesa creu que això es podria haver fet també en el cas del sòl industrial de Palamós i en el de la urbanització de la rodalia de la pineda d'en Gori. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, no creu en aquest raonament.
CITA TERESA FERRÉS
L'alcaldessa ha tornat a recordar que l'edificabilitat prevista a la pineda d'en Gori es redueix d'un 25 per cent i que no es construeix a la pròpia pineda sinó en la zona ja urbanitzada que hi ha al costat.


Teresa Ferrés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...