13/06/2006 Política
Imatge del ple municipal del passat mes de maig.
Avui és segon dimarts de mes però no hi ha ple ordinari a l'Ajuntament de Palamós. La sessió s'ha ajornat fins a dimarts vinent, dia vint de juny, un cop hagi passat ja el referèndum de l'Estatut i a les portes de la Festa Major de Palamós. Entre els temes que s'inclouran en l'ordre del dia d'aquest ple hi ha la nova ordenança municipal de sorolls o la concessió del títol de Fill Predilecte de Palamós a l'historiador local, Pere Trijueque. Teresa Ferrés és l'alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
En el cas de la concessió del títol de Fill Predilecte de Palamós a Pere Trijueque, l'acte solemne es faria el dia 29 de juny, precisament el dia de Sant Pere.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...