12/06/2006 Política
El president de la Generalitat i del Partit dels Socialistes de Catalunya, Pasqual Maragall, va convidar ahir des de Palamós a participar en el referèndum de diumenge vinent sobre l'Estatut. Maragall va demanar suport al nou Estatut que, segons ell, es començarà a aplicar, si s'aprova, immediatament després del referèndum. L'acte polític es va fer en el decurs d'un dinar popular a l'Arbreda, al qual van assistir unes 250 persones.Pasqual Maragall va arribar a Palamós cap al migdia en helicòpter. Acompanyat de la seva esposa, es va dirigir a l'Arbreda on va estar companyat, entre d'altres autoritats, pels tres consellers gironins del govern, Marina Geli, Joaquim Nadal i Joan Manel Del Pozo, així com per l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
Després de participar en el dinar popular, a base d'amanida i fideuà, Maragall va tancar les diferents intervencions polítiques que hi va haver. El president de la Generalitat va fer èmfasi en que el nou Estatut no ha de dividir políticament la ciutadania perquè és l'Estatut de tots els catalans. Maragall va demana un 'sí' rotund per a l'Estatut i va alertar sobre el mal que pot fer l'abstenció.
CITA PASQUAL MARAGALL 1
Independentment que es convoquin eleccions al Parlament durant la pròxima tardor, Pasqual Maragall va voler deixar clar que, si s'aprova diumenge vinent, el nou Estatut serà d'aplicació immediata.
CITA PASQUAL MARAGALL 2
En acabar l'acte a l'Arbreda, i abans de marxar de Palamós, el president de la Generalitat va passar pel barri del Tennis. Maragall va saludar alguns dels veïns i veïnes que participaven en l'arrossada popular organitzada per l'Associació de Veïns Pla d'Es Pla i a la qual van assistir unes 300 persones.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....