06/06/2006 Esports
El Palamós Club de Futbol es planteja començar la temporada vinent amb un pressupost mínim d'uns 260 mil euros, similar al que ha tancat aquesta passada campanya. Per aquest motiu, el club té previst temptejar l'Ajuntament i empresaris locals per tal de veure fins a on podrien ajudar. Mentrestant, es mantenen converses amb l'entrenador Guillermo Hoyos i el seu equip tècnic per tal que segueixin al capdavant del projecte.De fet, el Palamós va començar la temporada amb un pressupost de fitxatges bastant modest, al voltant de 100 mil euros. Davant la mala marxa de l'equip, es va decidir reforçar-lo amb nous jugadors. A tal efecte va ser necessària l'aportació econòmica de diversos empresaris. Entre una cosa i l'altra, el pressupost final de la temporada ha acabat sent d'uns 260 mil euros. Ara s'aspira a començar la nova campanya amb una dotació econòmica similar. L'objectiu és tenir una plantilla amb garanties per no patir com s'ha fet aquest any. D'on sortiran aquests diners?. El Palamós contactarà aviat amb l'Ajuntament i amb empresaris del municipi per conèixer de primera mà quines possibilitats de finançament hi ha. Des del Consistori, el regidor d'Esports, Jordi Ors, ja ha deixat clar que voluntat de col·laboració tota però diners pocs.
CITA JORDI ORS
L'Ajuntament de Palamós ha subvencionat aquest any el Palamós Club de Futbol amb dotze mil euros. A banda d'això, el Consistori suporta la despesa de manteniment de l'estadi municipal i del seu personal, al voltant de 150 mil euros anuals més.
Tot plegat, recordem-ho, queda pendent encara de confirmar definitivament la permanència del Palamós a la Tercera Divisió. Aquest fet està en mans dels equips catalans que lluiten per pujar a Segona B. Si un d'ells ho aconsegueix, el Palamós es mantindrà. En cas contrari, l'equip baixaria a Primera Catalana. El club, d'altra banda, espera tenir lligada la continuïtat del quadre tècnic en un termini màxim de deu dies. Les dues parts ja han parlat i sembla que hi ha bona disposició. Tot i això, segur que Guillermo Hoyos i els seus ajudants tindran bones ofertes d'altres equips després de la bona campanya que han fet amb el Palamós. Pel que fa a la plantilla, s'espera poder comptar amb el gruix del grup que ha acabat la temporada.
Jordi Ors
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...