29/05/2006 Societat
Un moment de la segona Nit del Comerç de Palamós.
Cap a un centenar de persones va assistir divendres al sopar de la segona Nit del Comerç de Palamós, organitzada per Fecotur. Va ser un acte festiu dedicat al reconeixement de la tasca que fa el teixit comercial de Palamós. La festa va acabar amb l'actuació del grup Port Bo i amb el lliurament de diversos premis.Concretament, es van donar els premis del concurs d'aparadors de l'última campanya nadalenca, els corresponents a diverses campanyes promocionals i, finalment, tres premis especials. Aquests van anar a parar a Marc Mestres, Sergi Arnall i Joan Bonillo. El president de Fecotur, Ramon Núñez, ens ho explicava així abans de començar la festa.
CITA RAMÓN NÚÑEZ 1
D'altra banda, Núñez va anunciar un projecte de col·laboració entre Fecotur i les associacions de comerciants de Castell-Platja d'Aro i de Sant Feliu de Guíxols.
CITA RAMÓN NÚÑEZ 2
Des de Fecotur es vol continuar potenciant l'ús de la targeta Euroregal, una promoció que es va posar en marxa el passat mes de desembre.
Ramon Núñez 1
Ramon Núñez 2
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...