29/05/2006 Esports
La banqueta del Palamós, esperant el final del partit.
El Palamós Club de Futbol va complir amb la seva feina i va derrotar l'Europa per tres gols a un, ahir al Nou Estadi. Amb aquest resultat, els palamosins eviten les places de descens directe però encara no tenen assegurada la permanència al cent per cent. A causa del descens a Tercera del Reus i del Sabadell, el Palamós necessitarà que almenys un equip català pugi a Segona B. En qualsevol cas, la temporada va tenir un comiat de gala, amb un Nou Estadi que presentava una molt bona entrada en aquesta jornada de portes obertes que havia decidit la junta directiva. Conscient del que es jugava, el Palamós va sortir a sentenciar el resultat ràpidament però no va ser fins a l'últim minut de la primera part que es va poder avançar en el marcador gràcies a un penal transformat per Joselu. Al quart d'hora de la segona part, Lima, a la sortida d'un córner, marcava el gol de la tranquil·litat i, sis minuts més tard, novament Joselu rematava la feina. El gol de l'Europa, a tres minuts del final, ja no seria res més que una anècdota. L'equip absolutament enfonsat que va agafar l'entrenador Guillermo Hoyos a principi d'aquest any, tanca la temporada fora dels llocs de descens. El mateix Hoyos va voler tenir un record per a tots els qui han treballat aquesta temporada en el club.
CITA GUILLERMO HOYOS 1
Girona, Espanyol B, Gavà i Vilanova jugaran lligueta per pujar a la Segona Divisió B. El Palamós necessita que només un aconsegueixi l'objectiu, per confirmar la permanència. Guillermo Hoyos no dubta que el Palamós es quedarà a Tercera.
CITA GUILLERMO HOYOS 2
Deixem ja el Palamós i parlem del primer equip de la Fundació Esportiva Palamós. L'equip entrenat en aquest tram final de campionat per David Martí ha tancat una gris temporada a la Segona Regional amb una intrascendent derrota per un gol a zero al camp del Begur.
I el que ja és nou equip de la Segona Regional és el Sant Antoni. Aquest cap de setmana ha guanyat per un a quatre al camp de l'Al Wifak de Roses i ha quedat campió del seu grup, aconseguint l'ascens automàtic. Els de Sant Antoni pugen gràcies al gol average favorable amb el seu principal rival, el Sant Jordi Desvalls, que també ha guanyat en aquesta última jornada.
Destaquem també altres resultats. Amistós de futbol base entre el cadet A de la Fundació Esportiva Palamós i el Girona. Els gironins es van imposar per un rotund zero a sis. En futbol d'empreses, en la categoria de veterans, el Palamós es va imposar per tres a un al Tallers Europa. Per últim el juvenil del Futbol Sala Palamós no va poder amb el Canet en partit de vuitens de final de la Copa Catalunya, que es va jugar dissabte al pavelló. El Canet va guanyar per quatre a nou.
Guillermo Hoyos 1
Guillermo Hoyos 2
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...